Nyt netværk for kampagneledelse
Kampagneledelsesnetværket er for dig som både er strateg, ideudvikler, koordinator og udførende. Du har ofte ansvaret for at drive en kampagnegruppe og motivere specialister til at levere en optimal indsats.
Formål
Netværket giver dig mulighed for at diskutere aktuelle problemstillinger fra din hverdag. Vi lægger vægt på både den praktiske operationelle tilgang, samt strategi og projektledelse. Vi forventer, at du byder ind med oplæg og erfaring. Ligesom vi af og til vil invitere eksterne specialister og oplægsholdere med til vores møder.
Kampagneledelse kan spænde vidt fra organisation til organisation, og derfor vil vi løbende og i fællesskab snævre emnefeltet ind, men her er et par bud:
- Best practice (and worst)
- Trends og fremtidsforskning
- Branding vs. fundraising
- Markedsføring og det rette mediemix
- AI
- Gamification, quiz mm.
Hvem er du
Du har ansvaret for de større fundraisingkampagner i din organisation. Det forventes, at du har fingeren på pulsen indenfor alle kommunikative virkemidler og kanaler, fordi din kampagne både skal være en nyskabelse og en økonomisk succes. Du er måske lidt alene med din faglighed og savner inspiration og sparring med fellow kampagneledere. Hvis du kan afspejle dig selv i dette, er ISOBROs nye kampagneledelsesnetværk muligvis noget for dig.
Om facilitatoren
Netværket faciliteres af Sara Haugesen. Sara har snart 20 års erfaring med kampagneledelse, kommunikation, fundraising og events i Amnesty International, Kræftens Bekæmpelse, TV2, Den Danske Naturfond, Red Barnet og Folkekirkens Nødhjælp. I dag er Sara kampagnechef i Danmarks Indsamling og løser opgaver for en lang række NGO’er og fonde som selvstændig.
Læs mere om kampagneledelsesnetværket her.