Her kan du læse om, hvordan din forening søger midler fra Lokalforeningspuljen, som administreres af ISOBRO. 

Baggrund

ISOBRO kan via en bevilling fra Socialstyrelsen i hvert af årene 2018 – 21 fordele ca. 6 mio. kr. til det lokale, frivillige foreningsarbejde.

Hvem kan søge?

Ansøgerkredsen for lokalforeningspuljen er frivillige, lokale foreninger, hvis formål omfatter et af følgende virkefelter:

  • Frivilligt, socialt arbejde
  • Ældrearbejde
  • Sygdomsbekæmpende arbejde
  • Almennyttigt arbejde

Foreningens virke inden for ét af disse områder skal fremgå af foreningens vedtægter. Hver forening kan kun sende en ansøgning.

Hvordan søger man?

Såfremt foreningen ønsker at søge Lokalforeningspuljen, skal foreningen udfylde en ansøgning. Ansøgningsskema, retningslinjer, vejledning m.m. findes nederst på siden.

Ansøgningsfrist

31. oktober 2019

Gå til ansøgningsskema

Afrapportering

Nedenstående skema til brug for afrapportering er udelukkende for de bevillinger, der blev givet i 2018

Gå til afrapporteringsskema

Bilag

Retningslinjer for forvaltning af Lokalforeningspuljen

Vejledning til ansøgning om støtte fra Lokalforeningspuljen

Spørgsmål?

Spørgsmål vedrørende puljen rettes til Poul Erik Petersen på:
pulje@slet-dette.isobro.dk eller telefon 4046 6889.

Hvis der ikke svares så læg besked.
Poul Erik ringer tilbage indenfor 24 timer.