Her kan du læse om, hvordan din forening søger midler fra Lokalforeningspuljen, som administreres af ISOBRO. 

Baggrund

ISOBRO kan via en bevilling fra Socialstyrelsen i hvert af årene 2018 – 21 fordele ca. 6 mio. kr. til det lokale, frivillige foreningsarbejde.

Hvem kan søge?

Ansøgerkredsen for lokalforeningspuljen er frivillige, lokale foreninger, hvis formål omfatter et af følgende virkefelter:

  • Frivilligt, socialt arbejde
  • Ældrearbejde
  • Sygdomsbekæmpende arbejde
  • Almennyttigt arbejde

Foreningens virke inden for ét af disse områder skal fremgå af foreningens vedtægter. Hver forening kan kun sende en ansøgning.

Hvordan søger man?

Såfremt foreningen ønsker at søge Lokalforeningspuljen, skal foreningen udfylde en ansøgning. Ansøgningsskema, retningslinjer, vejledning m.m. findes nederst på siden.

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfristen var 31. oktober 2019, så det er ikke længere muligt at søge om midler fra årets pulje. 

Afrapportering

Vær opmærksom på hvilket år, du fik en bevilling og brug det korrekte skema. Hvis du IKKE bruger det korrekte skema, kan vi ikke registrere din afrapportering, og du kan blive bedt om at returnere beløbet til os. 

Udfyld skema - Afrapportering for bevilling modtaget i 2018  

Nedenstående skema skal tidligst bruges i 2020:

Udfyld skema - Afrapportering for bevilling modtaget i 2019 

Bilag

Retningslinjer for forvaltning af Lokalforeningspuljen

Vejledning til ansøgning om støtte fra Lokalforeningspuljen

Spørgsmål?

Spørgsmål vedrørende puljen rettes til Poul Erik Petersen på:
pulje@slet-dette.isobro.dk eller telefon 4046 6889.

Hvis der ikke svares så læg besked.
Poul Erik ringer tilbage indenfor 24 timer.