ISOBROs leverandør-netværk omfatter en række virksomheder, der samarbejder med flere af ISOBROs medlemmer. ISOBRO kan ikke påtage sig ikke at certificere en leverandør. ISOBRO tilbyder ikke deltagelse i netværket, medmindre vi har mulighed for at trække en reference fra et at vores medlemmer. Leverandør-netværket er tænkt som en hjælp til ISOBROs medlemmer til at udvælge samarbejdspartnere, der har et kendskab til branchen og fungerer som en platform for vidensdeling.



Du lægger sikkert mærke til – og husker – de øjeblikke, hvor du har en god forbindelse til et andet menneske, der forstår dig og lytter til dig. Det er de øjeblikke, vi i All Ears har specialiseret os i at skabe i vores samtaler.

Vi kan hjælpe din organisation med:

  • Opgradering
  • Konvertering
  • Nyhvervning
  • Hverning af indsamlere
  • Genhvervning

All Ears er en moderne socialøkonomisk virksomhed, og vi gør en forskel hver dag. Både for vores kunder og i kraft af vores sociale mission om primært at ansætte blinde og svagtseende, for de har særlige forudsætninger for at gennemføre nærværende og naturlige samtaler.

Vi har over 20 års erfaring med alle former for fundraisingkampagner for et bredt udsnit af Danmarks største indsamlingsorganisationer. Hvis du gerne vil høre mere om, hvad vi kan tilbyde jer og få sparring, så kontakt kundechef Emil Utzon på mobil 2614 9404 eller eu(at)all-ears.dk. 
Du kan læse mere om os på all-ears.dk


BetterNow leverer white label egenindsamlings løsninger der hjælper organisationer med at engagere eksisterende donorer samt rekruttere nye bidragsyder. BetterNow driver også platformen dk.betternow.org målrettet mindre organisationer.


Bisnode er Europas største leverandør af smart data og dataanalyse. Vi lever af at transformere og strukturere data, så vores kunder kan træffe de rigtige beslutninger. Vores mål er at omdanne data, så det skaber værdi for dig og din forretning.

Vi har adgang til alverdens forskellige datakilder på tværs af landegrænser, hvilket giver os de bedste muligheder for at levere netop den viden, du står og mangler. Som vi siger i fællesskab med vores udenlandske kollegaer: "We are pioneering Smart Data to enable our customers to make Smart Decisions". Kontakt: Martin Funch - mobil 61 70 89 89.


Collectaz er specialister i værktøjer til fundraising, medlemskaber og events! Collect er det webbaserede CRM-system der samler, bearbejder og deler viden. I Collect kan du måle effekt af fundraisings kampagner, få overblik og administrere jeres kontakt med både potentielle og trofaste givere. 

Collect tilbyder integrationer til en lang række af din organisations samarbejdspartnere: banker, Nets, Skat, online betalingsløsninger, regnskabssystemer med flere. Kontakt os og hør nærmere: 3529 4255 eller info@slet-dette.collectaz.dk


Cookie Information gør websites og apps compliant med Persondataforordningen (GDPR), ePrivacy-direktivet og deres egen datapolitik. Over 2.200 websites anvender os som leverandør.

ISOBRO har indgået en samarbejdsaftale med Cookie Information. Kontakt Karsten Rendemann mobil 24 40 78 76



Datacompagniet er it infrastruktur leverandør, service partner og din ekspert på GDPR rammeværktøjet Enablor® Vi hjælper organisationer, ngo’er og virksomheder med at få sikkerheden på plads, sikre netværket og WiFi fungerer og drifte servere, klienter og printere, så dagligdagen på kontoret eller på farten opleves positivt.

Løsningerne driftes typisk på Microsoft O365 og Azur i skyen, i vores hosting center eller som en hybrid. Vores Service Desk er bemandet og agerer som jeres egen it afdeling. Kontakt Thomas Larsen - telefon 33 38 52 75.


Fundraisingbureauet er specialister i fundraising i Danmark. Firmaets mest kendte produkt er OnlineFundraising – et system for donationer og medlemshvervning. 

OnlineFundraising kan nemt integreres med din organisations hjemmeside og CRM-system, så I hurtigt kan komme i gang med at modtage donationer med bl.a. betalingskort, SMS, MobilePay og Betalingsservice. Du kan læse mere om OnlineFundraising på 
www.onlinefundraising.dk

Fundraisingbureauet hjælper også med udvikling af hjemmesider, fundraisingstrategier og -kampagner.


Geomatic er det data- og analysehus med speciale i data science og Master Data Management-løsninger, som en lang række af Nordens førende virksomheder foretrækker at samarbejde med, når de vil sætte deres egne og offentligt tilgængelige data bedre i spil på måder, som både betaler sig, og som samtidig giver dem større sikkerhed, nemmere nytteværdi og bedre beslutninger

Vi rådgiver om hele processen fra dataindsamling, validering, strukturering og berigelse til behandling, analyse, segmentering og operationalisering af data.

Med Retrify er du sikker på, at dine data er korrekte fra start: Retrify søger direkte i de autoritative kilder, så du får både komplette og rigtige data ind i dit system, når du opretter nye medlemmer og donorer. Med vores simple og intuitive brugerflade er det tilmed let at komme i gang.

Kontakt Jørgen Rossen på mobil 23 30 26 93


Vi er et bureau, som er overbeviste om, at salg frem for alt handler om at være ambassadører. Når alt kommer til alt, er det de tilfredse samarbejdspartnere, som kommer igen og har fokus på en god ROI; return on investment. For os drejer det sig derfor om de forbrugere, vi møder.

Vi sørger for en personlig kontakt med mange millioner forbrugere, ganske enkelt ved at snakke med dem. Vi ved, hvad der trigger hos mennesker og hvorfor de vælger, hvad de gør. Netop derfor anvender vi vores viden og erfaring gennem kreative kampagner, som gør et uundværligt indtryk. Vi vil hjælpe dig med at blive BIGGER & BETTER.

Kontakt Ted van Zwieten mobil 42 27 44 42 Læs mere her Pepperminds


Response Optimizer er et specialbureau i kampagneoptimering. Vi løser opgaver for en række af de danske organisationer, hvor vi optimerer donationskampagner og leadgenerering. Specialkompetencerne er indenfor:

  • Donationskampagner via direct mail og indstik (de frie midler)
  • Medlemshvervning af private donors via bl.a. Facebook, adresseløst og indstik
  • Konceptudvikling
  • Udvikling af effektive lead motorer til bl.a. Facebook

Vi udvikler ikke én kampagne uden at tænke optimering gennem split tests ind i konceptet.

Få større effektivitet i dine kampagner – tag en snak med Kim Lerborg på 20 26 80 90.


Storm Group er et af de førende field marketing-bureauer i Norden, og med vores 23 kontorer genererer vi over 110.000 salg og donorer hvert år på vegne af vores klienter. Vores kultur, kvalitet og teknologi er essentielle faktorer i vores succes. 

I Storm Group har vi ressourcerne og fleksibiliteten til at tilpasse os vores klienters behov. Derfor er vi gået fra udelukkende at tilbyde direkte salg og hvervning til at rådgive vores klienter på flere platforme og strategier. Vi er førende indenfor field marketing, men har gennem de sidste mere end 10 år komplimenteret dette med stærke ressourcer indenfor telemarketing, digital marketing og konceptudvikling.

Vi elsker at skabe værdi gennem interaktionen med hver kunde. Kontakt Client Director, Trine Hoffensetz Winther eller 60 86 05 06 hvis du vil høre nærmere.


Hos The Call Company hjælper vi med alt fra at arbejde med data, finde de bedste leads, hvervning af nye støtter / medlemmer, opgradering af eksisterende støtter, loyalitetsprogrammer og meget mere.

The Call Company har mere end 7 års erfaring med fundraising og har dedikeret fundraisingafdeling, hvor vores medarbejdere kun ringer ud på vegne af organisationer. Med mere end 40 referencer har vi igennem årene erhvervet os stor erfaring og kompetencer indenfor fundraising, hvor medarbejdere er nøje udvalgt til at ringe på de enkelte projekter ud fra deres passion og personlige interesser. Det er nemlig vores erfaring, at fundraising handler om meget mere end salgstaler og argumentationer. Det handler i lige så høj grad om indsigt og engagement hos vores medarbejdere, for det skinner utvivlsomt igennem i den anden ende af røret – og resulterer i, at dine kunder får en god oplevelse.

Vi overholder naturligvis ISOBROs indsamlingsetiske retningslinjer.

Læs meget mere på www.thecallcompany.dk


Hos TMPO er medlemmer og donorer i fokus. Vi uddanner vores medarbejdere, så de får evnerne til at vinkle jeres sag på den helt rigtige måde. Med vores 30 års erfaring, kan I forvente, at vi udfordrer jeres vanetænkning, så jeres sag bliver fremført på bedste vis, til den helt rigtige målgruppe og med de bedste resultater. Vi lægger vægt på tillid i alle vores samtaler ligegyldigt hvem, vi taler med.

Dialog med eksisterende medlemmer og donorer er følsomt. I dialogen risikeres ikke blot den investerede tid, men også at manglende kvalitet i dialogen sætter den eksisterende relation over styr. Opgradering af eksisterende donationer, one-off konvertering til faste bidragsydere, winback og retention giver imidlertid traditionelt meget høj ROI. Vi bringer vores erfaring og faglighed med ind i samarbejdet, og hvis du betragter dette som positiv sparring, får du et godt match med TMPO.

TMPO tilbyder ikke blot at varetage jeres outbound opkald, men også al jeres inbound aktivitet. Det betyder, at vi ikke bare skaber den første kontakt, vi giver også både nye og eksisterende medlemmer mulighed for at få fat på os, hvis de har behov for det. Det skaber tryghed for medlemmer og donorer, hvilket er meget vigtigt for os.

Hos TMPO sikrer vi, at jeres medlemmer bliver mødt i øjenhøjde og med jeres værdier i fokus.

Kontakt personer:

Bjarke Andersen – 30 29 27 92 

Jesper Bigum – 28 93 02 72


Winholistic ApS hjælper bl.a. indsamlingsorganisationer med at maximere indtjeningen, gennem en optimeret dialog med deres donorer.

Rådgivningen gives både på strategisk og taktisk niveau. På det operationelle plan kan vi, alt efter behov, enten være et supplement, eller alternativ, til at opgaven løses af egne medarbejdere, bureauer m.fl.

Opgaveløsningerne er altid 100% skræddersyet efter, hvad I har behov for.

Winholistic kan bl.a. hjælpe med at optimere jeres donorers oplevelser hos jer - og dermed øge fastholdelsen og indtjeningen ved at:

  • Hjælpe jer med at maksimere jeres kundefokus ved at tænke udefra og ind
  • Anvende den viden I har, så I kan optimere relevansen i jeres dialog med donoren
  • Kommunikere i de kanaler donoren benytter
  • Undgå flest mulige manuelle handlinger, ved at automatisere jeres donordialog 
  • Løbende lære og innovere

 Læs mere på www.winholistic.dk og giv os et kald på 20 32 23 90.