Advisory Board for ISOBRO ved Fundraisingkonference 2018.

Jeg er National Director i Mercy Ships Danmark, som mobiliserer mennesker og ressourcer til hospitalsskibet, Africa Mercy. Organisationen har 16 landekontorer rundt om i verden og er båret af et enormt frivilligt engagement idet alle arbejder frivilligt om bord på hospitalsskibet. Jeg har tidligere været fundraising manager og projektleder i Red Barnet og i Scleroseforeningen. Jeg har arbejdet med mange forskellige facetter og kampagneformer inden for fundraising og kommunikation. Jeg værdsætter tværfagligt samarbejde og synes samtidig, at vi som fundraisere skal være stolte af vores fag. Det er altid inspirerende at møde fundraisere fra "den store verden" og fra andre danske organisationer. Jeg glæder mig til fundraisingkonferencen!

Søren har arbejdet med fundraising og kommunikation i mere end 15 år – og har en særlig kærlighed for digitale aktiviteter. Han leder Kræftens Bekæmpelses Dialog og Digitale fundraising-team, som har ansvaret for bl.a. Knæk Cancer og Støt Brysternes digitale tilstedeværelse. Han har gennem de sidste år undervist i fundraising i flere forskellige sammenhænge – både herhjemme og internationalt.

Initiativtager og projektleder på Folkekirkens Nødhjælp’s ”Giv en ged"-kampagne, der i 2006 gav danskerne muligheden for at give velgørenhed i julegave.

Kim har mere end 15 års erfaring med fundraising og har siddet i organisationer som Folkekirkens Nødhjælp, WWF Verdensnaturfonden og København Zoo. De sidste par år har Kim arbejdet som selvstændig i Fundraisingbureauet. Kim er lidt af en fundraising –schweizerkniv, men han er specielt dygtig til medlemsfundrasing, databaser og onlinefundraising og så elsker han at dele sin viden med andre.

Christian er udannet cand.scient.adm og arbejder som mediechef hos UNICEF Danmark med en fortid i bl.a. Folkekirkens Nødhjælp. Christian gæsteforelæser på ITU og på CBS inden for digital fundraising og har en særlig faglig interesse for digitale kampagner. Christian har i flere år arbejdet med givernes rejse fra micro- til macrohandlinger; at drive handling via digitale og sociale medier, og har tidligere talt om dette emne ved International Fundraising Conference, IFC i Amsterdam.