Fundraisingkonferencen 2020 var konverteret til en række webinarer

Tak til vores Leverandør-Netværk som gør det muligt for ISOBRO at være nærværende på afstand - samt tilbyde alle webinarer GRATIS

In this session, you’ll learn how to DOUBLE what you currently fundraise from individual donors by learning from the new science of philanthropic psychology.
We will introduce you to the concept of wellbeing and what we believe will be the next big change in fundraising. For the very first time we’ve been able to measure how fundraising makes donors feel and how different approaches can make donors feel even better (or worse). We’ll share that data. We’ll also explore just what a difference this wellbeing-based approach makes to actual donor behaviour (e.g. continuing to give, willingness to upgrade and willingness to consider a legacy). In our experiments we have been routinely doubling income for clients and this session will showcase what we’ve learned. It will also teach you how to do it for yourself.

Præsentation fra webinaret
Optagelse af webinaret

 Læs mere om Adrian Sargeant, professor i fundraising her 

Facebook kunne ikke tillade, at webinaret blev optaget.

Anita leads Facebook’s Social Good Partnerships in Europe, Middle East and Africa where she is responsible for the roll out of its social good products and strategic alliances with the social impact sector. Anita will give an overview of Social Good at Facebook. This will include the fundraising tools but ske wants to give a broad overview.

1. Den Blå Planet / Københavns Zoo – Når det kommer tæt på, på en ny måde, hiver danskerne kontanterne frem. Både Den Blå Planet og Københavns Zoo oplever fantastisk støtte. Hvad kan vi lære af de to yderst vellykkede indsamlinger til fordel for dyrene og deres ”hjem”?

2. Røde Kors & Kræftens Bekæmpelse – De to organisationer gik tidligt i corona-krisen ud med en fælles håndsrækning til de særligt udsatte med Røde Kors’ hjælpenetværk og KBs app “Sammenholdet”. Krisen har skabt nye samarbejdsformer – kan vi lære noget af det, når vi vender tilbage til hverdagen?

3. Digitale landsindsamlinger – Landsindsamlingerne der skulle have fundet sted i marts, april og maj er blevet aflyst, og måske bliver dør-til-dør-indsamlingerne forevigt anderledes. Vi har nu set de første organisationer forsøge at håndtere den nye situation. Hvad kan vi lære af deres arbejde?

Optagelse af webinaret

Læs mere om Espen Højlund her - Advice her
Læs mere om Jesper Mørk, Krydsfeldt, her 

Rør eller bliv rørt! Hvordan skal branchen tænke i at lune målgrupper op med anderledes formater og anderledes kampagnetænkning, hvor både klassiske kommunikationsdiscipliner og digitale og sociale medier tænkes sammen, uanset om det er fundraising, interessevaretagelse, PR etc.? Digital Rådgiver Benjamin Rud Elberth fremlægger pointerne fra sin bog ”Fra Modtager til Medtager” fra marts 2020 om at kunne lune brugerne op til handling på tværs af medier og giver eksempler på kampagner, der lykkes med tilgangen. 

Præsentation fra webinar
Optagelse af webinar

Hvis du ønsker at tilkøbe e-bogen kan du få den for 100 kr. + moms pr. deltager. 
Hvis du ønsker at købe den fysiske bog kan du få den for 200 kr. + moms pr. deltager (den koster 300 kroner lige nu).

Du kan købe bøgerne via Elberth Kommunikations web-shop - brug rabatkode Sommer100 når du når frem til kurven på dette link: https://www.trykvaerket.dk/bog/fra-modtager-til-medtager .

Læs mere om Elberth Kommunikation her