Skriv til Mette på mg@slet-dette.isobro.dk

Følgende kriterier skal være opfyldt:

  • At lovgivning er overholdt
  • Kampagnen er gennemført i Danmark
  • Det er den danske organisations egen kampagne eller den danske organisation har adapteret en international kampagne til danske forhold (tilpasningen skal fremstå tydeligt)
  • Kampagnen skal være gennemført i 2018 eller foråret 2019 og afsluttet ved indstilling (20.06.2019)
  • Resultater skal være troværdigt beskrevne (alle tal behandles fortroligt).

Ja, man må meget gerne sende flere forslag.

ISOBRO har valgt et antal dygtige og ubestikkelige fundraisere til udvalget. Det er vores Advisory Board samt et par gæster udefra.

Så bliver man kontaktet af ISOBRO - sid klar ved telefonen :-)

Først og fremmest kan organisationen vinde æren og branchens hæder. Alle vindere vil desuden få fribilletter til næste års Fundraisingkonference. 
Modtageren af Fundraisingprisen får en donation til organisationen fra Fundraisingbureauet på kr. 8.000.
Modtageren af Engagementsprisen får en lagkage til maks. 100 personer.

Nej, det er frivilligt. ISOBRO opfordrer dog kraftigt alle medlemsorganisationer til at dele ud af deres viden og dermed styrke fundraisingbranchen som helhed.

Sidst men ikke mindst! Er der en kampagnen fra 2018, du gerne ser på scenen til Fundraisingkonferencen tirsdag d. 3. september 2019, så send et tip til: Mail