Mød årets talere på Fundraisingkonferencen 2017 her:

Rules for Revolutionaries is a bold challenge to the political establishment and the ‘rules’ that govern campaign strategy. The book tells the story of a breakthrough experiment conducted on the fringes of the Bernie Sanders presidential campaign: a technology-driven team empowered volunteers to build and manage the infrastructure to make 75 million calls, launch 8 million text messages, and hold more than 100,000 public meetings—in an effort to put Bernie’s insurgent campaign over the top. Zack Exley  joined the Bernie Sanders presidential campaign as a senior advisor responsible for digital communications.

Zack says: I love making things happen that have never happened before, solving mysteries, doubling things, and doubling them again. I've been lucky to work in campaigns, organizations, movements and moments that have allowed me to do what I love. 
Read more about Zack Exley at Wikipedia and at zackexley

Jesper Bo Jensen er uddannet forsker med en ph.d. i statskundskab og postdoctorate studier fra Stanford University. Mange års undervisning af blandt andet humanister i statistik har dog gjort ham til en strålende formidler, som gerne påtager sig opgaver, der ser umulige ud fra starten. Han har mange års erfaring i strategisk planlægning i den finansielle sektor og med strategisk tænkning for en lang række større og mindre danske virksomheder og offentlige institutioner. Han har også stået for en del analyser af fremtiden udarbejdet for ministerier, regioner, amter og kommuner.

Læs meget mere på fremforsk.dk

Anders Colding-Jørgensen er digital adfærdspsykolog og en erfaren og underholdende foredragsholder. Han har mere end 20 års erfaring med digital kommunikation og arbejder i dag med at hjælpe politikere og organisationer med at forstå deres modtagere bedre og dermed gøre deres kommunikation mere effektiv.

 

Læs meget mere på http://mindhouse.dk

 

 

Skills are cheap - passion is priceless...
I mere end 20 år, har min passion været at skabe resultater. Brugerne og teknologien har ændret sig - det samme har jeg! Som driftsleder i Bilka, lærte jeg om muligheder med space management, og hvordan små detaljer (og indsigt), kunne mærkes på bundlinjen med det samme. Herefter fulgte 11 år på Berlingske, hvor jeg de første ni år, havde ansvaret for de fleste annoncemarkeder. Passionen for at skabe resultater havde jeg med fra Bilka, og jeg udfordrede kunderne på deres annoncer, budskaber, købsrejsen – og vores egen måde at arbejde på. De sidste to år på Berlingske stod den på forretningsudvikling for koncernen med fokus på nye digitale forretningsområder. I 2008 valgte jeg at stå på egne ben og gøre det, som jeg altid har gjort, nu bare med fokus på digitale medier. Min mission har ikke ændret sig, jeg vil hjælpe virksomheder med at øge deres bundlinje ved at gøre strategi operationelt, overskueligt og glemme alt om hurtige og smarte løsninger. Det gør jeg i plead!

Heidi Sahlholt, Klavs Lunding-Sørensen og Anne Kaehne er den stærke trio i Alzheimerforeningens fundraisingafdeling. Det er bl.a. deres indsats, som gør det muligt for Alzheimerforeningen at opfylde en ambitiøs strategi om at gøre Danmark demensvenligt.

 

 

 

 

David Vincent Nielsen, Ældre Sagen, konsulent på ensomhedsområdet, fhv. medlem af ISOBROs bestyrelse. Vores ærede og værdsatte konferencier vil med vanlig elegance og overblik lede os sikkert gennem dagen.